想煮食空間有一致式嘅櫃門設計? 係設計嘅時候就可以選擇嵌入式設計嘅抽油煙機,完美將抽油煙機安裝在廚底空間。今日就同大家介紹 3 款唔同安裝方式嘅嵌入式抽油煙機,3種方式都有不同嘅用處同美觀效果。

 

Hidden 2.0 係採用櫃底開孔嵌入式安裝設計,係隱藏效果下為最佳。如唔開櫃門係唔會知道有抽油煙機。而機身尺寸為 523mm / 723mm 係選擇尺寸嘅時候就要留意一下。作為櫃底機嘅佢最高吸力達到每小時800立方米,風噪為65 dB (A),以一般家庭煮食習慣都非常足夠,同時使用一條式 LED 燈具,更加慳電外壽命還比傳統鹵素燈耐用。

 

Elite 26 係3款型號中最為實惠,全不鏽鋼外觀,櫃底拉趟式開關設計,只要一拉開就會自動開始抽風非常方便,另外採用雙濾網設計,更加有效吸走煮食時嘅油煙。三段+爆炒模式,最高可達每小時 700 立方米的吸力。

 

Filo 係少有嘅嵌入式型號當中有 120 cm 選擇,超窄身設計,令你係油煙機上方都有儲物空間,同時深度更可因應櫃的深度作調較(310-350mm)。 Filo 更是3款型號中吸力較為優勝,擁有最高每小時900立方米。另外燈具也是使用節能 LED,耐用程度更高。

 

3款型號各有特色,唔知大家又會點樣選擇呢? 如果想了解更多,可 Whatsapp 聯絡我們查詢。

 

VSTORE:

https://bit.ly/elica-built-in-hk

 

Whatsapp:

https://wa.me/85261181223

 

#抽油煙機 #廚房裝修 #裝修設計 #窩居 #Elica