近年廚房設計愈來愈多島嶼式煮食空間,自然島嶼式嘅油煙機都係一件不可缺少嘅廚房電器之一。今日就簡單介紹一下Elica 三款唔同形式嘅島嶼式抽油煙機,分別係 Tube Island, Kuadra Island, Chrome。尺寸都有唔同選擇,方便用家嘅唔同空間大小。

 

Tube Island 係三款機入面尺寸最細,直徑只有43cm。採用簡單圓柱體設計,係入門首選之一。風速由每小時 300 – 800 立方米,除普通3個風速調較外,另設一個爆炒模式。

 

另一款為60 cm 方形設計嘅 Kuadra Island,可使用長效濾網更有效吸走煮食時帶來嘅油煙。風速為每小時 300 – 900 立方米。如果喜歡方形設計的朋友就萬物錯過。

 

最後一款,同時也是最具時尚特色的設計,就係採用四面一塊亮面不鏽鋼的仿中空設計的Chrome。整體出來的形狀為橢圓形,分別有58 / 85 cm選擇。同時 Chrome 採用 Elica 專利靜音技術 (EDS)進一步令到風噪下降至 36 – 51 dB。而風速為每小時 300 – 900 立方米,足夠一般家庭煮食使用。除使用機身的魔術棒控制外,還可以另配遙控使用。

 

有興趣的朋友可以到我們 VSTORE 選購或 Whatsapp 向我們進一步了解詳情。

 

Whatsapp 查詢( 6118 1223 ): 

https://wa.me/85261181223

 

#抽油煙機 #廚房裝修 #裝修設計 #窩居 #Elica